Oknoplast - nowy logotyp

Firma Oknoplast wprowadza nowy logotyp. Jest to kolejna część procesu zmiany identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszym jego etapem była modyfikacja nazwy
z Oknoplast-Kraków na Oknoplast.

nowe logo OknoplastZmiana nazwy i logotypu to część strategii firmy mającej na celu dalsze ugruntowanie jej na pozycji w branży. Dążymy do tego, by nasza komunikacja była spójna i czytelna dla klienta zarówno pod względem oferty, jak i wizerunku. - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu Oknoplast.

Główny motyw graficzny i dobór barw nowego logo nawiązują do pierwotnego znaku firmowego. Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy. Jednocześnie obecna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej. - mówi Grzegorz Filipek.

Zarówno nowa nazwa, jak i logotyp nawiązują do wcześniejszej identyfikacji wizualnej. Dzięki temu klienci powinni bez problemu zidentyfikować naszą markę, która jest dobrze rozpoznawalna
w segmencie okien PVC w Polsce. – dodaje Grzegorz Filipek. Jak podają najnowsze badania firmy AC Nielsen przeprowadzone w czerwcu br. - marka Oknoplast jest rozpoznawana przez 68% Polaków.

Oceń artykuł
4,50 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Redakcja

Źródło: Oknoplast

Polecamy Ci również

Zobacz także