Oknoplast sponsorem Inter Mediolan

Oknoplast sponsorem Inter Mediolan

Oknoplast sponsorem klubu Inter MediolanOknoplast został Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan – m.in. trzykrotnego triumfatora Ligi Mistrzów.

Oknoplast należy do czołowych producentów stolarki okiennej w Europie. W 2011 roku firma osiągnęła obrót w wysokości 342 mln złotych – w porównaniu z rokiem 2010 to prawie 20% wzrost. W 2011 roku duży udział w sprzedaży miał eksport. Oknoplast jest w pierwszej piątce pod względem sprzedaży okien PVC w Europie. Firma ma bardzo mocną pozycję na 8 zagranicznych rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Włoch i Węgier. Dążąc do dalszego umacniania swojej pozycji na rynku międzynarodowym, Oknoplast zdecydował się na sponsoring włoskiego klubu Inter Mediolan. Firma została jego Top Sponsorem.
– Oknoplast jest obecnie jednym z największych producentów PVC w Europie. Liczymy, że dzięki współpracy z tak uznanym klubem jak Inter Mediolan jeszcze bardziej zwiększymy znajomość marki Oknoplast na rynku międzynarodowym
– mówi Mikołaj Placek z Oknoplastu.

Inter MediolanOknoplast na stadionie San Siro

Elementem decydującym o podjęciu współpracy przez Inter Mediolan z firmą były przede wszystkim kwestie wizerunkowe, istotna była również prowadzona działalność uwzględniająca ochronę środowiska i aktywności pro społeczne, reprezentowane przez Oknoplast.
– Cieszy nas wsparcie spółki, która działa w całej Europie. Pod względem doboru sponsorów chcemy być klubem międzynarodowym, mającym partnerów działających w wielu branżach. Nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować z producentem okien, dlatego cieszymy się, że nasz nowy sponsor działa właśnie na tym polu. Jesteśmy przekonani, że pomoże to w działalności zarówno na naszym rynku, jak i na arenie międzynarodowej – mówi Ernesto Paolillo, Dyrektor Generalny Interu Mediolan.

reklama OknoplastUmowa została zawarta na połowę obecnego sezonu oraz cały następny. W jej ramach Oknoplast umieszcza m.in. reklamy na stadionie San Siro w Mediolanie, a logo firmy będzie widniało na bandach podczas meczów. Ponadto Oknoplast może posługiwać się logotypem „Top Sponsor Inter Mediolan” i zdjęciami oraz wizerunkiem piłkarzy we wszystkich swoich materiałach reklamowych.
– Obecnie dążymy do zwiększenia wartości naszej sprzedaży eksportowej. Jednocześnie, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu rynku, planujemy dalsze inwestycje w Polsce – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Oknoplast. W firmie pracuje prawie 760 osób, a moce produkcyjne fabryki w Ochmanowie to ponad 1 mln jednostek okiennych rocznie.

hala produkcyjnaNajwiększym rynkiem zbytu dla Oknoplast, oprócz Polski, są Włochy. Firma jest tam obecna od 2007 roku, a jej produkty można kupić w 550 salonach.
– W tak krótkim czasie udało się nam wypracować pozycję preferowanego dostawcy – staliśmy się drugim najczęściej wybieranym producentem okien PVC we Włoszech. Jest to spowodowane przede wszystkim wysoką jakością, innowacyjnością i unikalnym designem naszych produktów – mówi Mikołaj Placek z Oknoplast.

Oceń artykuł
4,33 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Katarzyna Laszczak

Źródło: Oknoplast

Polecamy Ci również

Zobacz także