Pierwsze Targi Porta 2013

Pierwsze Targi Porta 2013

Firma Porta zaprezentowała szereg nowości podczas pierwszych wewnętrznych Targów Porta 2013, które odbyły się w Bolszewie k. Gdańska. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję Showroomie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zapoznać się z odświeżonym logo firmy oraz trzema nowymi katalogami. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

Targi Porta 2013W dniach od 27 lutego do 1 marca ponad 1300 dealerów i przedstawicieli Autoryzowanych Punktów Sprzedaży miało niepowtarzalną okazję, by odwiedzić główną siedzibę Porta Drzwi zlokalizowaną w Bolszewie k. Gdańska. Obok zaprezentowania nowości produktowych, celem targów było także wyjście naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych.

– Uznaliśmy, że targi wewnętrzne będą dobrą okazją do zakomunikowania naszym partnerom biznesowym zmian jakie nastąpiły w firmie. Wszystko, co dzieje się w tej chwili, związane jest z nową strategią producenta. Nie tylko obniżamy ceny, ale wprowadzamy też nową jakość organizacji. Wszystko to jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów – mówi Artur Pęksyk, Porta KMI Poland.

Targi Porta - ShowroomTargi podzielone zostały na cztery strefy tematyczne. Największym zainteresowaniem zwiedzających cieszył się stworzony specjalnie na tę okazję Showroom. Autorką projektu nowoczesnej ekspozycji przygotowanej w formie Showroomu jest Malwina Sarnowska, projektantka Porta KMI Poland. Nowości i hity pokazano na specjalnie skonstruowanej scenie oraz w szeregu szuflad, które okazały się wygodnym i efektownym sposobem prezentacji kolekcji. Nowoczesne podejście do prezentacji produktu okazało się hitem Targów i zebrało mnóstwo komplementów od zwiedzających.
Szczególne zainteresowanie wśród nowości zaprezentowanych podczas targów wzbudziły drzwi z serii Porta Grande z lustrem, przeznaczone głównie do małych pomieszczeń oraz designerska kolekcja Porta Vector, charakteryzująca się nowoczesnym frezowaniem. Na najnowsze trendy w stolarce odpowiada natomiast kolekcja Porta Pasky, która łączy drewniane elementy z modną bielą. Wśród nowości znalazły się również ergonomiczne drzwi zewnętrzne. Drzwi z kolekcji Eco, wyróżniające się najlepszym wskaźnikiem przenikalności ciepła dostępnym na polskim rynku (poniżej 0,7 W/m2K), będą dostępne w sprzedaży już w kwietniu b.r.
Podczas Targów zaprezentowano także ekspozycję realizacji kontaktowych, prezentującą nowoczesne rozwiązania stosowane w inwestycjach. Partnerzy biznesowi Porty mogli również zwiedzić fabrykę i z bliska przyjrzeć się produkcji skrzydeł.
Zaprezentowana podczas imprezy najnowsza seria produktów została szczegółowo przedstawiona w aż trzech nowych katalogach: Katalog Trendy 2013/2014, Katalog Porta Drzwi 1/2013 oraz Katalog Inwestycyjny 2013.
Targi były także doskonałą okazją do zaprezentowania nowego logo producenta drzwi.

 – Chcielibyśmy, aby nasz nowy logotyp odzwierciedlał kluczowe wartości firmy: solidność i niezawodność naszych nowoczesnych rozwiązań. Logo swoim kształtem nawiązuje do stempla kojarzonego z gwarancją jakości, która jest naszym priorytetem. Cieszy nas fakt, że nowe logo zostało bardzo dobrze przyjęte zarówno przez gości targów, jak i naszych pracowników – mówi Artur Pęksyk, Porta KMI Poland.

Oceń artykuł
5,00 / 1 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

, ,

Opracowanie: Katarzyna Laszczak

Źródło: Porta KMI

Polecamy Ci również

Zobacz także