Program VIP Innowacyjna Stolarka 2012

Program VIP Innowacyjna Stolarka 2012

statuetkaFirma FAKRO otrzymała nagrodę Najbardziej Rozpoznawalnej Polskiej Marki w V edycji Programu VIP Innowacyjna Stolarka 2012. FAKRO jest wiceliderem w produkcji okien dachowych.

Oprócz Najbardziej Rozpoznawalnej Polskiej Marki FAKRO wyróżniono w kategorii Innowacyjne Okno Dachowe do Dachów Skośnych
i Płaskich. Nagrodzone produkty to: okna dachowe FGH-V Galeria oraz FTT U8 Thermo. A Pan Janusz Komurkiewicz - Dyrektor Marketingu otrzymał prestiżowy tytuł Najlepszego Menadżera w uznaniu za wypromowanie jednej z najlepszych polskich marek.

- Ta nagroda jest dla mnie pewnym zaskoczeniem, bo przecież w Programie VIP nagrody przyznawane są produktom i firmom, rzadziej natomiast menadżerom.  Stąd też to wyróżnienie wywołało u mnie  wzruszenie i poczucie dumy - mówi Janusz Komurkiewicz. -  Stanowi ono ukoronowanie mojej dwudziestoletniej działalności zawodowej, którą rozpoczynałem niemal równocześnie z tworzeniem się FAKRO. Wtedy też powstawał w Polsce marketing, nie tylko branżowy. Wszystko trzeba było budować od podstaw. Myślę, że w FAKRO  zrobiliśmy to z sukcesem. Stworzyliśmy bardzo rozpoznawalna markę, przy moim znacznym udziale.

Gala miała miejsce 25 maja w Warszawie w Hotelu Westin. Otrzymanie statuetki laureata nie było proste, trzeba było wypełnić odpowiednie dokumenty, udostępnić stosowne badania oraz poddać się ocenie kapituły składającej się  z branżowych ekspertów, architektów oraz dziennikarzy prasy branżowej.

Oceń artykuł
5,00 / 1 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Katarzyna Dębek

Źródło: Fakro

Polecamy Ci również

Zobacz także