Wiedza, prestiż, kontakty – IX Kongres Stolarki Polskiej

0
Wiedza, prestiż, kontakty – IX Kongres Stolarki Polskiej

Inspirujące dyskusje z udziałem wiodących ekspertów, możliwość nawiązania owocnych kontaktów biznesowych i decyzje, które nie pozostają bez wpływu na dalsze funkcjonowanie branży – to tylko niektóre elementy przyciągające co roku tak liczne grono uczestników Kongresu Stolarki Polskiej.

W Kongresie Stolarki Polskiej co roku bierze udział około 300 osób – przedstawiciele firm, profesorowie znanych uczelni, reprezentanci organizacji branżowych, instytucji państwowych, niezależni eksperci różnych dziedzin, przedstawiciele władz oraz dziennikarze – aby wspólnie rozmawiać o stojących przed branżą wyzwaniach i przyszłych kierunkach jej rozwoju. Podobnie jest i tym razem – IX edycja wydarzenia to bogaty program merytoryczny obejmujący istotne dla branży tematy, obecność uznanych ekspertów i kilkuset uczestników przybyłych z całej Polski.

Pierwszy panel tematyczny tegorocznego Kongresu, „Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa” rozpoczyna się od wystąpienia przedstawicieli ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, poświęconego aktualnym trendom w stolarce otworowej i temu, jak wpływają one na funkcjonowanie rynku. To znakomity wstęp do dalszych rozmów i prezentacji Marcina Walewskiego, Przewodniczącego Grupy Technicznej Polskiego Związku Firm Deweloperskich, na temat oczekiwań branży deweloperskiej  w 2018 roku. Innowacyjności w branży stolarki budowlanej, na przykładzie nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu przedsiębiorstwem, poświęcone jest kolejne wystąpienie – Michał Marcinowski, Menadżer Produktu Aluprof S.A. przedstawi doświadczenia swojej firmy z działalności na wymagającym rynku USA.

Równie interesująco zapowiada się druga część I panelu tematycznego, dedykowana termomodernizacji budownictwa i służącym jej, systemom wsparcia. Przegląd projektów wprowadzonych w tym zakresie we Włoszech zaprezentują Enrico Seminara, Wiceprezes Agent 321, Włoskiego Stowarzyszenia Przedstawicieli Handlowych i Piotr Kozłowski, Radca Prawny i były I Sekretarz w Wydziale Handlu i Inwestycji Ambasady Polskiej w Rzymie.

O tym, jak wygląda system wsparcia dla inwestycji w termomodernizację w Polsce, w dalszej części panelu opowie zaś Michał Ościłowski, Doradca Energetyczny Krajowej Agencji Poszanowania Energii.  Zaprezentowaniu potencjalnych ulg finansowych i działań pomocowych ze strony państwa służy natomiast wystąpienie prof. Marka Bryxa, Kierownika Katedry Miasta Innowacyjnego Szkoły Głównej Handlowej.

Zwieńczeniem I panelu tematycznego jest dyskusja panelowa „Termomodernizacja budynków polską racją stanu?” z udziałem ekspertów, prowadzona przez Marka Wielgo, Redaktora Naczelnego serwisu Muratorplus.pl, zakończona przedstawieniem wniosków do rezolucji kongresowej.

Drugi panel tematyczny, zatytułowany „Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” jest kontynuacją rozmów związanych ze sprzedażą i marketingiem, prowadzonych podczas poprzednich odsłon Kongresu. W roli prowadzącego wystąpi Nikolay Kirov, Partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektor Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego. Panel ma charakter multimedialny – wypowiedzą się w nim (w formie video-wywiadów) wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branży.

Ogłoszona po zakończeniu drugiego panelu tematycznego i podsumowaniu części merytorycznej IX Kongresu Stolarki Polskiej rezolucja, stanowić będzie wytyczne dla dalszych działań Związku POiD.

Pierwszy dzień obrad tradycyjnie wieńczy uroczysta Gala, na której wręczane są branżowe nagrody i wyróżnienia, w tym Orły Polskiej Stolarki, Członkostwo Honorowe Związku POiD, certyfikaty dla firm członkowskich POiD i Partnerów kampanii „DOBRY MONTAŻ”. Tegoroczna Gala to również doskonały moment do podziękowania członkom organów statutowych POiD, którzy kończą swoją kadencję: Rady Związku i Komisji Rewizyjnej.

Na drugi dzień Kongresu zaplanowano prezentację raportów rynku stolarki za 2017 rok, a tuż po niej – Walne Zgromadzenie Członków Związku POiD. Podczas spotkania nastąpi podsumowanie działalności POiD w latach 2014-2018 oraz wybór nowych władz organizacji.

Partnerem Strategicznym IX Kongresu Stolarki Polskiej jest Aluprof. Partnerzy Główni wydarzenia to firmy: AIB, FAKRO, Klimas Wkręt-met, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Moffett, PORTA DRZWI, Teknos. Partnerami Wspierającymi Kongresu są firmy: Aereco, Fimtec, Soudal, ZEPRO.

 

Oceń artykuł
0,00 / 0 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

Polecamy Ci również

Zobacz także